PÉNZ VISSZATÉRÍTÉS ÉS TERMÉKCSERE
Önnek joga van indoklás nélkül 30 napon belül elállni a szerződéstől. Az elállási határidő 30 nap elteltével attól a naptól számít, amikor Ön vagy az Ön által megjelölt helyen átvették a csomagot. Az elállási jog gyakorlása érdekében egyértelmű nyilatkozattal (e-mailt kell küldenie) értesítenie kell a szerződéstől való elállási döntéséről.
Amennyiben Ön felmondja ezt a szerződést, minden öntől kapott kifizetést indokolatlan késedelem nélkül és mindenesetre legkésőbb 14 nappal azt követően számítunk vissza, hogy tájékoztatták a szerződés felmondásáról. Az ilyen visszatérítést ugyanazon fizetési eszközök felhasználásával hajtjuk végre, mint amelyet az eredeti tranzakciónál használt, kivéve, ha kifejezetten másként kéri; a visszatérítés eredményeként semmiféle díjat nem számolunk fel Önnek. A visszatérítést addig is visszatartjuk, amíg vissza nem kapjuk az árut.

CSERE VAGY VISSZATÉRÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
Mivel termékeink nagymértékben személyre szabottak és megrendelésre nyomtattak, csak a következő körülmények között kínálhatunk csere- vagy levásárlási jóváírást:
Gyártási hiba – csere
Az áru elveszett szállítás közben – csere
Szállítási kár – csere (itt kérjük a futárcégtől kapott jegyzőkönyv felvételének a másolatát)
Netpic belső IT-rendszerhiba – levásárlás
Netpic ügyfélszolgálat vagy tervezői hiba – levásárlás
Kérjük, olvassa el figyelmesen a használati feltételeket, mielőtt visszatérítést igényel, mivel ezek segítenek abban, hogy megkapja azt, amit megrendelt, vagy valójában igényelhet-e cserét vagy visszatérítést.

Nyomataink nagyon ritkán hibásak, gondosan csomagoljuk a szállításhoz, azonban ha gyártás az elvártnál valamivel rosszabbul sikerül, kérjük, írjon nekünk és küldjön egy fényképet egy rövid leírással a problémáról, hogy kitudjuk elemezni és tanulni a hibából.

PÉNZVISSZATÉRÍTÉS
Hibás terméket díjmentesen legyártjuk és újra küldjük. Amennyiben ezt nem igényli a Netpicnél pénzbeli visszatérítést kérhet.

KÁROK KÁRTÉRÍTÉSE
A termékkel kapcsolatos problémák miatt elszenvedett károkért és veszteségekért kártérítést kérhet, ha ésszerűen előre sejthettük a problémát és erről nem tájékoztattuk. A képek minőségét mindig ellenőrizzük. Kifogásolható felbontású képet csak az ügyfél külön kérésére gyártunk le. Gyártás előtt mindig küldünk nézőképet, csak annak jóváhagyása után kezdjük el a gyártást.
Amiért nem vállalunk felelősséget: Az ügyfél monitorjának, telefonképernyőjének vagy fényképezőgépének a kijelzőjének és a nyomatok színazonosságáért!